تولبار جنبش سبز, نیاز هر سبز اندیش

۱۳۹۰ خرداد ۲۷, جمعه

پیام رزمندگان سبز دوران جنگ به موسوی و کروبی به مناسبت روز پدر


رزمندگان سبز دوران جنگ در سالروز میلاد امیر مومنان و روز پدر در نامه ای خطاب به رهبران محصور جنبش سبز گفته اند چهار ماه است که سعی شده با حبس خانگی پدران عزیز میر حسین و کروبی استوار و بستن درب خانه هایشان یاد و خاطره شان را به فراموشی بسپاریم, اما این دوری اشتیاق ما را به دیدن و دیدن و نگاه کردن آن چهره های صمیمی و ساده و استوار بیشتر می سازد.

به گزارش کلمه، در بخشی از این نامه که برای تبریک روز پدر نگاشته شده آمده است: بیست و ششم خرداد، روز ولادت امیر المومنین و روز پدر است, به اولین پدران و مردانی که فکر کردیم شما بودید و اولین تبریکمان را نثار شما استواران و پدران مهربان خواهیم کرد . امروز بر مزار پدران شما بزرگواران در غیابتان حضور خواهیم یافت و پیام تبریک شما را به آنان خواهیم
رساند. همچنین یاد شهدای جنبش سبز را نیز بر مزارشان گرامی می داریم.

این رزمندگان سبز تاکید کرده اند که هر زمان ندای قلبی و پیام سکوت رهبران جنبش را درک و همگام با دیگر مردان و زنان سبز این سرزمین به راه آنان ادامه خواهند داد.

همچنین در بخشی دیگر با اشاره به اینکه میرحسین و کروبی ثابت کردند به دنبال عدالت و احترام به حقوق انسانها هستند خاطرنشان کرده اند: اینها روش و مرامی است که امیرالمومنین مجری آن و تمام مردان آزاده جهان بدانها احترام می گذارند . پس شما در ایران عزیز شایسته و لایق بهترین تبریکها در روز مرد و ولادت امیرالمومنین هستید.

هیچ نظری موجود نیست:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...